2013-04-24











Hei! 

Aivan mahtava keli ollu kokopäivän, aurinko paistanu täydeltä taivaalta ja ihan ko ois kesä! Hyvä fiilis ollu koko päivän, paitsi jalat taas huutaa hoosiannaa taas vaihteeks 9h työpäivän jälkee... Tänää pomo anto mulle liput museoon, en tiiä jos mä nyt nii museoon välitän mennä, mutta kahtoo nyt jos tulee liian tylsää täällä :D Se myös ehotti mulle tosi innoissaa joku päivä moottoripyöräajeluu muutamaks tunniks, että pääsee näyttää mulle vähä Saksaa. 
Työkaverit ilmotti myös että vois värjätä mun hiukset nii nyt sitte kovasti koitan pähkäillä mitä haluun, kyllä niillä ehotuksia onneks riitti. 
Nyt onneks voi vaan levätä jälleen kerran raskaan työpäivän jälkee! Tässä kovasti ootellaan jo viikonloppua :) 

Maanantaina oli vapaapäivä, vietettiin se Iidan kans kaupungissa shoppailemalla. Kauppoja ei välttämättä nyt niin hirveesti ollu, mut ainaki parempi tarjonta mitä Jeppiksessä tai Kokkolassa! Kaikkee kivaa löydettiin ja pitihä sitä käyä syömäs tutussa ja turvallisessa mäkkärissä. Löydöistä onki kuvii tos ylempänä.  

Eilen meijän oli tarkotus mennä syömään ton tytön työkavereitten kanssa, mut niillä oliki jotai menoo nii ei onnistunukkaa.. Sen sijaa mentiinki taas kahtoo futista ja voi sitä huuon määrää ko oikee joukkue voitti :D mutta kiva ilta oli! 

Rupesin tänää miettimään yhtäkkiä kuinka kamalaa onki sitte ko joutuu palata takasin Suomee. On toki ihana nähä kaikkii kavereita ja perhettä ja näi, mutta ko mä viihyn täällä niin hyvin ja tuntuu niin oudolta sitte ko ei tarvii mennä tuonne tuttuun paikkaan töihin ja tietää että joitain ihmisii ei nää enää ikinä. Eikä tiiä millon tänne pääsee takasin, jos pääsee edes. No täs on vielä yli puolet jälellä, ehkä mielipide kerkee muuttuu tän paikan suhteen, mut mä vähä epäilen! 

Huomenna ois suunnitelmissa mennä Iidan kanssa syömään johonki ja vaihtaan kuulumisii, perjantaina vähä paardittaaaa woopwoop! 

Palaillaaaaaaaaan!

- Amanda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti